ACTUALITZACIÓ ORATGE 8.15 H Durant la passada matinada hem tingut algunes tronades puntualment molt fortes a zones prò


‼ ACTUALITZACIÓ ORATGE 8.15 H

Durant la passada matinada hem tingut algunes tronades puntualment molt fortes a zones pròximes al litoral del nord de València i Castelló, deixant intensitats torrencials i ratxes de vent intenses, on ja es superen els 40-60 l/m² en el que portem de dia.

A hores d’ara, continuen creixent ruixats/tronades fortes a punts del litoral i prelitoral de bona part del territori de forma dispersa, menys el sud d’Alacant, sent més persistents i intenses ara en la comarca de la Safor.

Durant la resta de la jornada, la pluja continuarà a bona part del litoral/prelitoral, encara que anirà sent més forta i insistent al litoral de València, on esperem importants acumulats de precipitació mentre que, a punts més interiors de la Comunitat, la pluja serà més intermitent i puntual, també amb certa intensitat.




Source

Comparteix aquesta publicació