ACTUALITZACIÓ PLUGES 4 DE MARÇ DE 2025 15 H Atenció El Centre de Coordinació d’emergències de la Generalitat Valenciana
ACTUALITZACIÓ PLUGES 4 DE MARÇ DE 2025 15 H
Atenció El Centre de Coordinació d’emergències de la Generalitat Valenciana 112 manté el nivell d’emergència 0 per a demà. Seguint les seues recomanacions, per al dimecres 5 de març, es procedix al:
❌Tancament de la circulació en barrancs, rambles i els seus voltants
❌Suspensió d’activitats al aire lliure
❌Suspensió d’activitats escolars i educatives
➡️ A més l’ajuntament anuncia
❌Tancament de totes les insta·lacions esportives
❌Es tanquen els paratges Naturals de la Murta i la Casella i el Cementeri
❌Tancament dels Centres de Convivència Municipals
AEMET manté el nivell d’alerta TARONJA per pluges ⛈️
📢 Des de l’Ajuntament estem seguint l’evolució meteorològica i anirem informant-vos de qualsevol canvi significatiu que es produïsca.
➡️ Vos recordem a tots la necessitat d’extremar precaucions i evitar desplaçaments, en la mesura que siga possible, davant de fenòmens meteorològics adversos
ACTUALIZACIÓN LLUVIAS 4 DE MARZO DE 2025. 15 H
Atención El Centro de Coordinación de emergencias de la Generalitat Valenciana 112 mantiene el nivel de emergencia 0 para mañana. Siguiendo sus recomendaciones, para el miércoles 5 de marzo, se procede al:
❌Cierre de la circulación en barrancos, ramblas y sus alrededores
❌Suspensión de actividades al aire libre
❌Suspensión de actividades escolares y educativas
➡️ Además el ayuntamiento anuncia
❌Cierre de todas las instalaciones deportivas
❌Se cierran los parajes Naturales de la Murta y la Casella y el Cementerio
❌Cierre de los Centros de Convivencia Municipales
AEMET mantiene el nivel de alerta NARANJA por lluvias ⛈️
📢 Desde el Ayuntamiento estamos siguiendo la evolución meteorológica e iremos informándoos de cualquier cambio significativo que se produzca.
➡️ Os recordamos a todos la necesidad de extremar precauciones y evitar desplazamientos, en la medida de lo posible, ante fenómenos meteorológicos adversos
Deixa un comentari