El Club Karate Alzira torna del Campionat d’Espanya amb experiència i orgull competitiu Els karatekes Patrik, Jorge i D


El Club Karate Alzira torna del Campionat d’Espanya amb experiència i orgull competitiu

Els karatekes Patrik, Jorge i David han representat el Club Karate Alzira i la Federació Valenciana han competit amb alguns dels millors esportistes del panorama estatal

Els karatekes Patrik, Jorge i David han representat el Club Karate Alzira i la Federació Valenciana en el Campionat d’Espanya, una cita nacional en què han competit amb alguns dels millors esportistes del panorama estatal.
Tot i que en esta ocasió no han aconseguit pujar al podi, des del club han destacat el valor de l’experiència viscuda i el treball realitzat pels tres esportistes durant la competició.
“Competir entre els millors d’Espanya, créixer com a esportistes i persones i demostrar esforç, caràcter i humilitat és també una victòria”, han assenyalat des del Club Karate Alzira a través de les seues xarxes socials.
L’entitat esportiva ha volgut posar en valor l’actitud mostrada pels seus representants, així com el compromís amb els valors del karate i la imatge oferida durant el campionat.
Des del club asseguren que este tipus de competicions formen part del procés de creixement esportiu i personal dels seus karatekes, destacant que “el camí cap a les grans metes es construïx pas a pas i sense rendir-se”.
E6D




Source

Comparteix aquesta publicació