INFORMACIÓ EPISODI DE PLUJA. Actualització 12 d’Octubre de 2025, 21 hores El Centre de Coordinació d’Emergències ha


📢 INFORMACIÓ EPISODI DE PLUJA.

Actualització 12 d’Octubre de 2025, 21 hores

🟠🟡 El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit esta vesprada alerta taronja per pluges i alerta groga per tempestes a la nostra zona.

⛈️ Segons les previsions meteorològiques, tindrem un matí amb nuvolositat abundant, sense descartar algun ruixat dispers, més probable i actiu amb el pas de les hores, i serà més al final del matí i sobretot de cara a migdia (i bona part de la vesprada fins quasi la nit), quan creixeran de forma dispersa alguns nuclis de pluja forts i tronades, sobretot seran més intensos prop del litoral/prelitoral de la Comunitat, acompanyats d’alguna ratxa de vent localment intensa.

Per estos motius, el CECOPAL , a banda de suspendre les classes en tots els nivells educatius per a demà, dilluns, 13 d’octubre ha decidit:

❌Mantindre el tancament de les instal·lacions municipals següents;

– Parc de l’Alquenència
– Paratge Natural Municipal de la Murta
– Paratge Natural Municipal de la Casella (Des del bar)
– Instal·lacions esportives municipals
– Centres de convivencia de Majors

🙏 L’Ajuntament d’Alzira demana la col·laboració de tota la ciutadania per garantir la seguretat col·lectiva, es per això que recomana que es prenguen les següents mesures d’auto-protecció en cas de trobar-se en situacions repentines d’episodis de tempestes i fortes pluges:

🚘 En cas de tempesta, Eviteu els desplaçaments innecessaris.

🚫 No circuleu per rambles, barrancs ni zones inundables.

⛔ En cas de tempesta, no feu activitats a l’aire lliure.

🏠 Adopteu mesures de seguretat a les vivendes.

🪟 Reviseu els embornals de patis i terrasses i recolliu tendals, persianes, testos o qualsevol objecte que puga caure a la via pública pel vent.

🏡 Si viviu al terme municipal en zones baixes o inundables, estigau atents a les fonts d’informació oficials municipals, i poseu els documents i els objectes de valor en zones segures. Eviteu desplaçaments innecessaris pels camins rurals, en el moment de la tempesta.




Source

Comparteix aquesta publicació